Salı, Ocak 24, 2012

SPIDERMAN-ÖRÜMCEK ADAM PASTA



Toprak için yaptığım ikinci pasta ile karşınızdayım :). Bu pastada evdeki kutlama için yapıldı. Parti sonrası Gönen hanımdan aldığım övgü dolu mesaj beni öyle mutlu etti ki keyfime diyecek yoktu. Hem misafirlerinin hem kendisinin çok memnun kaldığını ve hiç pasta yemeyenlerin bile beğenerek yediklerini söylemesi çok sevindirdi.

Bu postta pek yapmadığım şeyi yaptım kendimi övdüm biraz ;) ama öyle güzel yorum aldım ki dayanamadım, en azından bu seferlik bunu bana çok görmeyin. Pasta yapmaya ara verdiğim, artık biraz paslandım galiba dediğim anda bana moral oldu.



Toprağın yeni yaşını tekrar kutluyorum ve nice nice yaşlar diliyorum...

1 yorum:

Pelin dedi ki...

Ellerine sağlık Ferahçığım. Pastalarını zevkle takip ediyorum. Sevgilerimle