Pazar, Nisan 01, 2012

GÜLLERLE KAPLI PASTA

cake with roses

Bu ara günler nasıl geçiyor anlamıyorum. Nasıl bir koşturmacadır nasıl bir mücadeledir bu insanların hayatı bazen hayret ediyorum. Allah herkese güzel telaşlar versin.

Benimde tüm işlerin arasında pasta yapımlarım devam ediyor. Yorucu ve uykusuz bırakan ama güzel tepkilerden sonra mutlu eden bir uğraş bu. İnsanların mutluluklarına tat katan bir uğraş.

Bereketli Nisan yağmurlarının başladığı bu haftanın ilk gününde güllerle size merhaba demek istedim :).

Derya hanım,  sevgili kızı Buğlem Nehir için daha önce yaptığım pastadan sonra, bu sefer kendi doğum günü kutlaması için benden güllerle kaplı bir pasta istedi. Baştan çok heyecanlandım, gül yapmayı güllerle süslü pastaları çok severim. Ama  bunda biraz zorlandığımı itiraf etmeliyim ;). Güzel bir deneyim oldu benim için.

Pastanın içeriği daha önce Buğlem Nehir  için yaptığım çok beğenilen portakallı ve çikolatalı oldu.

Derya hanımın yeni yaşını tekrar kutluyorum.

Herkese iyi haftalar.

Sevgiler.

Hiç yorum yok: