Pazartesi, Mart 24, 2008

BAHAR BEBEKLERİ İÇİN :)



Geçen cuma günü Sevgili Hanimiş Işıl'la birlikte bir gün geçirdim. Bir günlük workshop yaptık beraber, Bakeshop Beşiktaş'ta . Çok eğlenceli ve zevkli saatler nasıl geçti anlamadım. O kadar nazik, o kadar neşeli bir insan Işıl ve onunla tanıştığıma çok çok memnun oldum. Ayşem'ciğimi de tekrar gördüğüm için çok mutlu oldum, kendisi o gün Oktay ustanın programına katılacağı için koşuşturma içerisindeydi, dönüşünde bize programda yapılan güzel mamalardan getirdi sağolsun, midemiz bayram yaptı sayesinde:).
O kadar çok oradan buradan bahsedince tabii ki pasta konusunda :), kurs sonunda telaşla pastamızı bitirdik ama biz yaptık diye demiyorum ben çok beğendim. Tam baharda doğan bebekler için ideal bir pasta oldu bence.
Bu vesile ile bahar ayında doğan tüm bebişlerin doğumgünleri kutlu olsun diyorum. Ayrıca Işıl, Ayşem ve gün içinde ki yardımlarından dolayı Sezer hanıma çok teşekkür ediyorum. Muffinlerimle beraber yakında sizdeyim :).
Sevgiler herkese, iyi haftalar.

16 yorum:

NiNo dedi ki...

ay bittim ben buna diger kurdelenin ucunada koysaydin ya bi zenci bebek :) harika olmus bayildim canim ellerine saglik

gülriz dedi ki...

Ama zaten bütün bebekler bahar yüzlü değil mi :))))))))))))) Ferahcığım, ne güzel bir gün geçirmişsin tükkanda; sevindim seni adına. Kocaman sevgiler benden sana

Ferah Gülşen dedi ki...

Ninocuğum, inanır mısın bu pasta için değil ama benim de içimden bir zenci bebek geçti. çok şirin olur di mi? :). Sevgiler,

Gülriz'ciğim bak adını değiştirdim :)). Elbette tüm bebekler mis kokulu bahar yüzlüdür benim demek istediğm anladın işte baharda doğanlar için yaniii. Bir daha ki gidişimde sen de gelsene tükkana, beraber laflarız orada ne dersin?

gülriz dedi ki...

Bak benim gibi bir aklı evvelin aklına uyup, postun başlığı bile değiştirmiş :))))))))))))))) ne diyeyim ben sana. Bu arada: geliriiiiiiiiiiiiiiiiim.

Feyza Fidan dedi ki...

Ferahımmm, harika bir pasta olmuşşş, baharda doğan çocuklara değil tüm çocuklara birebir bu ayoll:)) Enfesss, ellerinize sağlık :)
Sevgiler,
Damlayla seni kocaman öptüm...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ellerine kollarina saglik canim, gercekten cokkk güzel, cok sirin olmus :)))) ah ah bende cok gitmek istiyorum bakeshopa , insallah haziranda türkiyeye geldigimde denk getirebilirim :( gecenlerde seker hamuru hazirlamaya calistim, tarife göre, bi türlü istedigim kivama gelmedi :( galiba beceremicem tek basima :(( neyse tatlim sen bize böyle cicili bicili pastaciklar yap, ben onlara bakim , mutlu olim, kendimi avutayim ;)

kocaman sicacik sevgilermle ...

hasret

Adsız dedi ki...

Merhaba Ferah...Nedense oranın havasında bişey var galiba...İnsan ordan hiç çıkmak istemiyor değil mi?Gerçi dediğin gibi bunda Aşem'in, Işıl'ın ve Sezer'in güler yüzlerinin payı büyük..Sevgilerimle..OYA

hanimiş dedi ki...

Aman herkesler toplanmış ayol burada. Arnavutluk'tan arkadasim Nihan, tukkan vesilesi ile tanidigim Gulriz, önceleri yazıştığımız sonradan birlikte çalışma imknaı buludğumuz Ferah, Bakeshop kursiyerlerinden beceriki Oya... :) Ellerine sağlıl Ferah, özellikle kurdele içi bebek fikri bir harikaydı. En yakın zamanda yeniden görüşebilmek dileği ile..

Unknown dedi ki...

offff renklere bak.Ferahcığım tam bahar bebekleri için olmuş bu. ellerine sağlık canımmm

EZGi :)) dedi ki...

canım harika görünüyor ellerine saglık sevgiler

pecete dedi ki...

Fikir güzel, yapanlara ise diyecek hiçbir şey bulamıyorum. Bayıldım ve hatta bayılmaya devam ediyorum...

Damak Tadı dedi ki...

Çok şirin bir pasta olmuş tıpkı adı gibi..))Bende çok sevdim pastanı canım..))Hepinizin ellerine sağlık..Darısı benim başıma inşallah..Hep niyetleniyorum ama bir türlü gerçekleştiremiyorum..))

Kocaman sevgilerle..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Sevgili Ferah, renkler muhteşem, içim açıldı, çok da zarif olmuş.. O kadar beğendim ki! Sanki kızım olmuş da, akşama pastasını keseceğiz, o kadar da benimsedim yani :) Ellerine kollarına sağlık..

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Lilaaa'mmm,

Keşke ben de olabilseydim sizinle beraber.. Ne kadar çok aklımdan geçtiniz gün boyunca...

Pasta ise harika olmuş, ellerine sağlık, Sevgili Işıl'ın ise emeklerine....

Sımsıcak sevgiler...

Ferah Gülşen dedi ki...

Feyza'cığım haklısın tüm bebekler için ideal ne zaman doğarlarsa doğsunlar di möi? :).

Hasretçiğim yorumun ve ziyaretin için teşekkür ediyorum. Ben yaparim yapmasinada :) sende bence çalışırsan daha bile güzelleirni yaparsın.. Sevgiler,

Oya'cığım evet güzel elektrik yakalayabilmek çok önemli ve bunu yakaladım orada, sevgiler, teşekkürler.

Hanimiş'çim Işıl'cığım harikaydı gün nasıl geçti anlamadım gerçekten. Yakında tekrar görüşmek için sabırsızlanıyorum. Sevgiler,

Funda'cığım beğendiğine sevindim renkler süper evet katılıyorum :).

Ezgi'ciğim teşekkürler canım.

Ayşem'ciğim çok teşekür ediyorum, yakında görüşmek üzere :). Sevgiler, bebiyi öpüyorum.

Gül canım teşekkürler, o kadar marifetlisinki sen bir denesen müptelası olur ve mükemmel şeyler çıkarırsın ortaya eminim. Sevgiler,

Aslıcığım harikasın, inşallah kız çocuğu pastalarını keseriz bir gün :). öptüm.

Didemciğim keşke gelebilseydin çok iyi olurdu. Artık başka sefere ne diyelim. Teşekkürler canım. Öpüldün sevgiler,

pelince dedi ki...

Çok güzel olmuş ,tüm pastalar için tebrik ederim..

Sevgiler