Çarşamba, Mart 30, 2011

'Seni Seviyorum' Demenin En Tatlı Yolu


Bloglar açıldı açılıyor derken sıkıntılı günler geride kaldı sanırım... Bloglarımıza kavuştuk. Bu ayrılık bir çok blogger arkadaşı ev sahibi yaptı :) yani kendi sitelerini kurmaları için bahane oldu. İyi de oldu aslında daha etkin ve daha kalıcı bir yol seçmiş oldular.

Ben bir müddet daha bloğuma devam edeceğim... pastalila.com adında sipariş sitem olduğundan tarif günlüğümü buradan devam ettirmek istiyorum belki ileride ikisini birleştiririm...

Bu zaman zarfında yeni tarif deneyemedim. Bir önce ki postumda duyurduğum üzere bir kurabiye kursuna hazırlanmak ve gerçekleştirmek kısmet oldu ve çok da güzel oldu. Çok sevdim.. Umarım devam ettirebilirim.

Bu pastayı da geçen hafta Tekstilbank'ta çalışan sevgili Hülya hanımın 'sevdiği' kişi :) için hazırladım. Üzeri ayıcıklı olmasından son anda vazgeçilip tamamen kalplerle süslü olmasına karar verildi ama ben o haliyle de çok sevdiğim için sizinle paylaşmak istedim :).

Bu arada hayatıma renk getiren başka bir durum daha oldu ama o haberi de  bir sonraki posta bıraktım :).

Sevgiler...

2 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Ferahcım ellerine sağlık. Pastalarnın lezzetini biliyorum yedikçe yiyesi geliyor insanın kalorisine bakmadan:)Bir sonraki postu ise heyecanla bekliyorum. sevgiler canım

Ferah Gülşen dedi ki...

Hilalcim çok teşekkür ederim. Bir sonraki postu da biliyorsun aslında :)..Sizlerle renklenen hayatımdan bahsedeceğim... Öpüyorum kocaman...