Pazartesi, Ekim 13, 2008

İYİ Kİ DOĞDUN CANIM KIZIM

Geçen hafta Damla'nın yeni yaşını kutladık. 4 yaşını tatlısıyla tuzlusuyla bitirdik.

Ne tür pasta olsun diye onun görüşlerini alırken genelde sağolsun elimdeki pasta kitaplarından üç boyutlu hayvan pastalarını beğenip önüme koyuyordu pastası öyle olsun diye. Ama nerede bende o sabır ve enerji. Kızımın bu seneki pastasını da kendim yapmak isterdim ama maalesef yapamadım ve Rapunsel teyzemiz imdadımıza yetişti. Mickey mouse'u da çok seven kızıma sürpriz bir pasta yaptı. Sevgili arkadaşım Didem'ciğim, emeklerine, yüreğine sağlık. Beni böyle bir dönemde yalnız bırakmadığın ve bu önemli görevi üstlendiğin için çok çok çok teşekkür ederim. Ne desem az. İyi ki varsın.



Damla ve yuvada ki arkadaşları pastaya bayıldı, yalnız söylemeliyim ki tadı da muhteşemdi. Çok lezzetliydi çook. Rapunsel'ciğim bir daha yemek istiyorum senin pastandan tadı damağımda kaldı :).


Kızım iyi ki doğdun, iyi ki varsın hayatımızda, nice sağlıklı uzun yıllar beraber olmak dileğiyle, yeni yaşın kutlu mutlu olsun.

8 yorum:

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Damla'cığımın yeni yaşını bir de buradan kutlamak istedim, umarım sağlıkla, neşeyle, umutla dolu geçer ömrü prensesin.. O'nu mutlu edebildik ya, ne mutlu bana:))

Canım, sen yeter ki iste, ben sana özel yaparım pasta:))Dostlar bugünler içindir bence.. Tüm yiyenlere afiyet olsun..

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum.....

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

Damla'nın doğum gününü kutlarım. Hep birlikte bir ömür boyu mutlu olmanız dileğiyle,
Pasta tek kelimeyle süper olmuş pastacı rapunsel harika pastalar yapıyor.

Unknown dedi ki...

yavrunun dogum gununu kutlar sevdikleriyle nice dogum gunlerine erismesini dilerim bahti ve sansi acik olsun.
sevgili rapunzel'cigiminde ellerine sagglik pastasi herzamanki gibi muhtesem olmus.
selam ve sevgiler.

PASTASEHRİ dedi ki...

Ferahcığım Damlanın doğumgünü kutlu olsun. Nice yaşlarını mutluluk, sağlıkla ve tabi Didem gibi çok özel dostlarla hep birlikte kutlarsınız inşallah.
sevgilerimle
Funda

Adsız dedi ki...

Damlanin dogum günü kutlu olsun, daha nice güzel ve saglikli yillara insallah.

Melek* dedi ki...

pasta çok güzel olmuş Allah hayırlı güzel ömürler versin inş.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Kızının bir ömür boyu mutluluklar dilerim, başarı ve sağlık hep onunla olsun! Rapunselim eline sağlık pasta harika olmuş.

Sevgiler,
Evren

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ferah'cım hoşgeldin, iyi ki geldin :) Öncelikle Damla'nın yeni yaşını kutlarım, nice senelere inşallah.. Satıraralarında güzel bir haberin kokusunu mu gizli yoksa? Eğer öyle ise, çok çok tebrik ederim :)