Pazartesi, Şubat 18, 2008

AMAN DA BENİM ETEKLİ MAKARON CİPSİM :)



Dün dışarıda ki kar yağışı beni makaron yapmaya itti nedense :). Bir cesaret gir mutfağa dene dedim. Makaron yapan arkadaşların, başta üstadımız Zinnur olmak üzere, yaptıkları makaronları yutkunarak takip ediyorum :). Elimdeki tarifi denemeye karar verdim e tabii ki Zinnur'un tariflerinden de ip uçları aldım. Ama biraz sulu bir kıvam olunca benim makaronlar iyice yayıldılar kabarmadılar ama etekleri fırfırlanınca çok mutlu oldum. O yüzden de makaron cipsi adını verdim :).
Evdekiler özellikle eşim çok beğendiler. O yüzden bugün denemelerim devam edecek :). Bir kere girdik makaron olayına dönüşü yok :).
Sevgiler,

20 yorum:

Adsız dedi ki...

İsteeeeer kıtır isteeeer çıtır olsun etekli ya canım pastalilam :)) Yeter :)

Ellerinize sağlık.

Sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Aaaaaaa Lila'mmmm,

Etekli elbiseli pek güzel olmuşlar..........

Ellerine sağlık canım,

Kocaman sevgiler....

EZGi :)) dedi ki...

canım yaa çok lezzetli olmuş bu.ellerine saglık canım benim.kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

Müthiş canım çekti ablacım ya, tarifini yazmamışsın.Çok merak ettim denemek istiyorum doğrusu.Ellerine sağlık...

Feyza Fidan dedi ki...

Allahhhhh, Ferahım valla fırfırını yisinler bu makaronların:))) Harika olmuş vallahi..Devam tabii dönmek yokk..Arkandan da biz geliyoruz :)))
Öpüyorum seni..

Müge Hüner dedi ki...

Ferahcım;
Sana koştum geldim, iadei ziyarete:)
Kendimde yazdığım yanıtı bir kezde buraya yazmak istedim.

Aşkolsun! Hiç olurmu her gün takip ediyorum ben seni, ama tüm komşularımı Bloglines ile takip ediyorum. İşlerin yoğunluğundan yorum yazmaya fırsat bulamıyorum. Aklına bir şey gelmesin. Öperim şekerim.

Yaptıklarına bayılıyorum bu arada, hele lila pasta, beni benden aldı, açık söyliyim!

ayşegül mutfakta dedi ki...

etekli daha bi hoş olmuşlar :)

Gönül dedi ki...

lilacım ellerine sağlıkkk ışıl abla önemli olan etek demişti etek olayını başarmışsın birde kabarttınmı olay taömamdır.....canım benim yorumun ve mesajınla moral verdin çok teşekkür ederim....sevgilerimle...öpüyorum

Ferah Gülşen dedi ki...

Zerrin'ciğim valla eteklenince çocuklar gibi mutlu oldum. :)Teşekkürler canım.

Didem'ciğim canim valla hem etekli kem elbiseli dediğin gibi. Acemi şansı sanırım :). opuldun kocamanından ;).

Ezgi'ciğim - teşekkürler valla tadı güzeldi ne yalan söyliyim :).

Ebru'cuğum canım, istediğim gibi makaron yapınca o zaman tarif yazacağım. Şu anda denemelerdeyim henüz. En güzel tarif hangisi olursa artık bakalım:). Canım ben sana yaparım merak etme.

Feyza'cığım tarlatan koydum altlarına :))))). Haklısın devam, hatta o kadar azmettim ki iki kat fır fır yapıcam bak gör (fazla attım galiba) :). Hadi sizden de bekliyoruz bitirim ikili :), Sevgiler,

Müge'ciğim - canım sen benim ilk blog açtığım zamanlarda destek ve moral veren ender insanlardansın. Senin yorumların çok değerli benim için. Özlemişim. Sevgiler ve de çok teşekkürler.

Ayşegül Mutfakta - Ziyeretin için teşekkür ederim.

Gönül'cüğüm - hoşgeldin. Valla yaptık etekli ama gerisi gelmedi. Bugün yaptığım tarifte de etek olmadı :). Arasını bulacağız inşallah. Ayrıca rica ederim, her zaman yanındayım. Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar,bir türlü deneyemedim ben ama artık yapmak lazım tadını çok merak ediyorum

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Tebrikler Ferahcığım. İlk deneme için bence gayet başarılı, eteklenmiş ya varsın kabarmasın. Hadi devam...

Ferah Gülşen dedi ki...

Ball kabak - Hadi sen de dene bakalım. El oyalayıcı değil ama etek durumu stres yapıyor adamı :).

Burçin'ciğim valla acemi şansı oldu bu böyle ama kakaolular maalesef olmadı. Şimdi toz fıstık alayım da bir de fıstıklı deniycem. Teşekkür ederim.

hdidem95 dedi ki...

elbiseli elbiseli nefis olmuş ellerinize sağlık sevgiler

NiNo dedi ki...

cok gucellllllll

pelince dedi ki...

Ellerine sağlık,etekliye bende bayıldım...

Sevgiler

zinnur dedi ki...

Ferah, ellerine saglik. Hic cips flan diye hor gorme, bak bu isin dunyaca kabul gormus ustalarinin yaptiklarina, bir de kendininkine. Ne kadar benziyor, degil mi? Cogu zaman o kabarik makaronlarn citir kabuklarnn altinda sadece bir bosluk oluyor ki, arzu edilen bir durum degil. Etekten sonra, makaronlarin karakteristik ozelligi tepelerinin yuvarlak degil, duz olmasi. Yuvarlak olunca, makaronluktan cikmis, beze olmus diyoruz. Uzun lafin kisasi, gayet guzel olmus makaronlarin. Afiyet seker olsun yiyenlere.

Ferah Gülşen dedi ki...

Hdidem - Çok teşekkür ederim ziyaretin.

Ninoooo - Merciii canim.

Zinnur'cuğum - ziyaretin beni çok mutlu etti. Makaronlarımı beğendiğine de sevindim. Ama maalesef kakaolularda başarılı olamadım. Denemeye devam. Çok teşekkür ederim ilgine. Sevgiler,

PASTA TASARIM By Nesrin Tong dedi ki...

Ferahcım, çok güzel görünüyorlar..... ellerine sağlık canım ....

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

ya bende yapmak istiyorum.inş.seninki gibi becerebilirimde güzel olur.ellerine sağlık.

Damak Tadı dedi ki...

İlk denemen çok başarılı olmuş canım,ellerine sağlık..Harikasın tatlım!!


Sevgilerle