Çarşamba, Şubat 20, 2008

BAHAR ERKEN GELDİ :) PAPATYALI PASTA


Ne zamadır papatyalı pasta yapmak istiyordum, bir doğum günü için pasta istenince ve de istediğin gibi yap denince çok mutlu oldum. Ben de hemen bu pastayı tasarladım. Sizi bilmem ama bu karlı günlerden sonra bana iyi geldi :).


Yalnız fotoğraflardan memnun kalmadım. Akşam çekince ve ışığı ayarlayamayınca pek güzel görünmedi maalesef :(. Mesela pastanın üstündeki o karartılar aslınta pırıltı simleri. Yani kendisi daha güzeldi pastamın ama sizlere yansıtamadım üzgünüm :(.
Güneşli günler bizi bekler, sevgiler.

19 yorum:

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Lila'mmmm,
Tam bahar olmuş, papatyaları özledimmm:))
Pırıltıların ise ayrı güzel canım:))

Ellerine sağlık,

Kocaman, sımsıcak sevgiler..

Adsız dedi ki...

Bende tam içimden ne güzel bir gün, güneşli bir hava, bahar gelse biran önce, dedikten sonra bloğuna bir bakayım dedim ki,BİR DE NE GÖREYİM BU KADAR OLUR YANİ.İçim açıldı vallahi görünce.One güzel ne kadar pozitif enerji veren bir pasta,pozitif enerji veren pasta da olurmuymuş:)) demeyin sakın oluyormuş demekki;Tadıda enerji verdiğine göre böyle bir ikili muhteşem olmuş doğrusu:)))ELLERİNE SAĞLIK ABLACIM.BENİM ABLAM SÜPER SÜPER....:)))))

Adsız dedi ki...

HAAAAA BU ARADA DOĞUMGÜNÜ SAHİBİNİN, SEÇİMİ SANA BIRAKTIĞI İÇİN PİŞMAN OLMADIĞINA EMİNİM.:)))

Gönül dedi ki...

LİLACIM ablan adına çok üzüldüm gerçekten zor bir durum...pastan çok güzel olmuş ellerine sağlık..sevgilerimle öpüyorum

Unknown dedi ki...

Pasta çok şık olmuş ellerinize sağlık...

İLKAY dedi ki...

Ferah'cığım bunu ben kendime aldım::)))
Papatya var ya::)))
Ellerine sağlık canım..
Sevgiler,

Disalce dedi ki...

baharı çok özledim..bir an önce gelsede kapıyı pencereyi sonuna kadar açsam..içeri mis gibi orman kokusu gelse....evime yakında.....

pastanı görünce daha bir özlediğimi hisettim....

ellerine sağlık canım......

Feyza Fidan dedi ki...

Canım, süper olmuş pastan, papatyada en sevdiğim çiçektir benim,
Ellerine sağlık hayatım,
Öpüyorum...

Leziz Sofralar dedi ki...

Harika olmus bayildim inanin ellerinize saglik,sevgiler...

Ferah Gülşen dedi ki...

Didem'ciğim özellikle simleri beğenmene sevindim :)))). Tesekkurler canım benim.

Kardeşim ebrulim güzelim ne güzel içini açmışım :). Teşekkür ederim canım.

Gönül'cüğüm çok teşekkürler canım. Inan cok zor ama herseyin ilaci zaman. kendine cokk iyi bak.

Zerrinciğim teşekkürler.

İlkay'ciğimmm, pastaci papatyam, sana cok yakısır bu pasta :). Tesekkurler,

Disal - teşekürler yorumun için. Her mevsim guzel ama bahar gibisi yokkk. Sevgiler,

Feyza'cığım teşekkürler beğenmene sevindim. Papatya ne kadar saf, sade ve bir o kadarda güzel bir çiçek değil mi? Ben de çokkkk severimmm. Sevgiler, opuldunuzz.

Yemeğimle - Ziyaretin ve yorumun için çok teşekkür ederim. İade-i ziyarete gelicem :).

uygarimizlahayat dedi ki...

Pasta harikaaaaaaaaaa, çok güzel görünüyor, saflık,masumluk, ne bileyim harika işte ellerine sağlık...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Papatya ve pasta bir arada olunca koştum geldim:)
Ellerinize sağlık gayet şık görünüyor.

sevimin sayfasi dedi ki...

pastan süper olmus bahar baher diye sesleniyor icim acildi ya
ellerine saglik

Adsız dedi ki...

bu pastanın sahibi benim yani ayfer :)

pasta gerçekten harika olmuş ellerinize sağlık. gerek görünümüyle gerekse tadıyla tek kelimeyle muhteşemmmm

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

çook şirin olmuş cnm ellerine sağlık.

Ferah Gülşen dedi ki...

Ugurböceğime afiyetle - Aynen katılıyorum herşeyi temsil ediyor sanki :).Tesekkurler.

Papatya prenses - tam size layık bir pasta olmuş yani :)). Çok teşekkür ederim ziyaretiniz için.

Sevimin Sayfası - Çok teşekkürler canım. Baharı hepimiz özledik sanırım :).

Ayfer Hn. - Beğenmenize çok sevindim. Ne mutlu bana. Nazik yorumunuz için de teşekkür ederim.

Semra'cığım - Teşekkür ederim canım.

Adsız dedi ki...

Cok harika görünüyor,ellerine saglik canim.

Adsız dedi ki...

Baharlar gelmiş sitene,nefis bir pasta ellerine sağlık

NiNo dedi ki...

canim ellerine saglik ne kadarda gucel olmus masallahhhhhhh