Cuma, Mart 07, 2008

İŞTE GELDİM BURADAYIM :)



Bu ara bloğumu çok ihmal ettim biliyorum. Ufak bir tatil yapıp bomba gibi döndüm :). Artık çalışma ve yeni şeyler deneme zamanı. Yokluğumda yorum bırakan, bırakmayan, ziyaret eden herkese teşekkür ederim.
Ayağımın tozuyla hemen bir pasta yetiştirmem gerektiği için size iki hafta önce bize gelen arkadaşlar için, aslında özellikle Sevgili arkadaşım Banu'nun doğum gününü de kutlamak amacı ile yaptığım bol çikolatalı portakal kremalı pastayla sizi başbaşa bırakıyorum. Fotoğraflama yine aceleye geldi ama çikolata ihtişamı yine de ortada sanırım. Şimdilik bununla idare edin :).
Herkese iyi haftasonları diliyorum.

5 yorum:

Feyza Fidan dedi ki...

Ferahımmm, nasıl yaniii hem portakallı krema hemide çikolata mı, doğrumu duyuyorummm :))) valla kendim bile inanamıyorum ama hala rejimdeyim, zayıflar zayıflamaz mutlaka yapacağım bu pastandan..
Ellerine sağlık canım benim.Seni ve Damlayı çok öpüyorum...

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

ellerine sağlık nefis bir görüntü.

NiNo dedi ki...

hosgeldinnnnnnnnn

kadinlar gunun kutlu olsun
yeni adresim
http://ninomutfakta.blogspot.com/

Ferah Gülşen dedi ki...

Feyza'cığım - canım sağolasın. valla diyetteyim diyorsun ama cevizli tartlar cheesecakeler eksik olmuyor :)). Yoksa blog için haftada bir gün kendine izin mi veriyorsun. Şaka şaka Allah kolaylık versin. Umarim istediğin kiloya ulaşırsın ama benim gördüğüm kadarıyla fıstık gibisin maşallah ama sen daha iyi bilirsin elbette. Ben de seni ve kızını öpüyorummm.

Semra'cığım - teşekkür ederim ziyaretlerin ve yorumların için. Sevgiler,

Nino'cuğum yeni adresin hayırlı olsun. teşekkürler.

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Lilaaa'mmmmm,
Bu pasta süüppeeeerrrr:))) Çikolata var, portakal var yani tam benlik:)))
Ama ben diğer pastayı bekliyorum 4 gözle, çok bekletme beniiii:))))

Ellerine sağlık canikom,

Damla'mı ve seni çok öptüm.....

Sımsıcak sevgiler...