Cuma, Nisan 18, 2008

BLOĞUM EMEKLEMEYE BAŞLADI :)


Bir çok arkadaşım bloglarının yıl dönümlerini kutluyor. Çok başarılı bir şekilde koşar adımlarla ilerliyorlar. Onları buradan tebrik ediyor ve iyi ki varlar diyorum. Ben de 6 aylık olan bloğumla henüz emeklemeye başladım :), umarım daha iyilere götürebilirim.

Bu blog dünyasıyla tanıştığım zamanlarda ben de sadece sessiz bir izleyiciydim. Çok nadir bazı bloglara yorum bırakıyordum. Senelerdir yemek bloglarını takip ediyorum, ama 6 ay öncesinde bu ilgi daha çok pastacılığa doğru kaydı. Bu konuda ustalaşmış olan arkadaşların sayfalarından çok şey öğrendim ve kızımın 3. yaş günü pastasını kendim yapma isteğiyle ilk adımı atmış oldum. Ve akabinde güzel paylaşımlar yaşayabileceğimi düşündüğüm bloğumu hazırlamaya karar verdim.

Daha başından beri bana destek ve moral veren beni aralarına alıp sıcak ilgilerini esirgemeyen arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Daha sonraları statcounter'dan günlük ziyaretçilerimi takip ederken anladım ki bloğuma gelen bir çok sessiz takipçilerim var :), bu beni çok mutlu etti ve bunun bir sorumluluk olduğunu daha iyi anladım. Ve kendime, bloğuma ve ziyaretçilerime olan saygımdan dolayı hep güzel şeyler sunma arzusu içinde oldum. Zaman zaman tembellikler olmuyor değil tabii bu son haftalarda olduğu gibi :). Ama bazen günlerin getirdikleri, özel hayatımızda yaşanan tatlı tuzlu anlar ister istemez aksatabiliyor.


Takip ettiğim bir diğer konuda bir çok arkadaşın yaptığı gibi, ziyaretlerin en çok hangi tarif olduğu yönünde, ve görüyorum ki 'Pasta Kekleri' tariflerini bir yazıda topladığım post en çok ilgi alan yazı olmuş. Bu tür bilgiler bir yazıda arşivlendiğinde tariflere ulaşılması daha kolay oluyor elbette. Ve bundan sonra yazacağım post yine kaynak oluşturacak, pasta kremaları yönünde olacak. Bu konuda ustalaşmış arkadaşların bloglarından bu bilgilere ulaşabilirsiniz ama kendi arşivimde de bulunması açısından beğendiğim kremaları haftaya kısmetse yayınlayacağım.

Nice güzel günlerimizi ve tariflerimizi paylaşmak dileği ile diyorum ve herkese iyi hafta sonları diliyorum.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım Ablacığım....Başından beri sana inandım ve gelişmelerini büyük bir gurur ve mutlulukla izledim.Şu anda 6 aylık olmana rağmen sevgiyle,hevesle ve inanarak yapılan bir şeyin insana nasıl geri dönebileceğini görüyoruz.Bu mutluluğun beni de çok mutlu ediyor.Hepiniz çağdaş bir TÜRK KADINI örneğisiniz.Bende buradan bütün blog'cuları tebrik ediyorum.Herşey gönlünüzce olsun:):)

Adsız dedi ki...

Ferah'cım yarı yaşın kutlu olsun canımcım..Sımsıcak paylaşımlarla nice yıllar diliyorum..Keşke yüzyüze konuşup sohbet etme imkanlarımız olsaydı da sık sık buluşup bütün blog arkadaşlarımızla kucaklaşabilseydik dimi?Sevgilerimle..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ferah'cım keşke blogunun ilk gününden itibaren tanıyor olsaydım seni.. Nice altı aylar diliyorum, iyi ki varsın :)

Ferah Gülşen dedi ki...

Canım kardeşim sizler sevgili ailem iyi ki varsınız ve yanımdasınız. Sizi seviyorum. Öpüldün,

Oya'cığım inşallah o da olur. Çok teşekkür ederim.

Aslı'cığım iyi ki beni ziyarete gelmişin de ben de seni tanımışım. İlk geldiğin günden beri beni yalnız bırakmadığın ve her postumu boş geçmeyip yorum bıraktığın için çok teşekkür ederim. Beni mahcup ediyorsun :). Ama artık bloglines'tan takip listemde olduğun için hiç bir yazını kaçırmıycam. Sevgiler canım.

lalecik dedi ki...

Sevgili Ferah,(Bu arada adını da öğrenmiş oldum) Kurabiyeler gerçekten harika olmuş ellerine sağlık. Eminim 100 adet kurabiyeden sonra benim çektiğim çileyi de anlamışsındır. Allah senin de gözlerine, ellerine, kollarına güç kuvvet versin canım. Tabi bir de sende çocuk var o işin en zor kısmı. Benim be bir çocuğum olsaydı eminim 50 adet bile yapamazdım. Bu yüzden seni bir kez daha takdir ediyorum.
Sevgiler.
Ayrıca daha nice uzun yıllar güzel tariflerinle aramızda olacağından eminim.

Gönül dedi ki...

ellerine sağlık pasta konusunda azimle ilerliyorsun lilacım:)))) bu arada buluşmaya gelmeni bekledik ama gelmedin..neyse bidahaki sefere...sevgilerimle öpüyorum

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Canikommmm,

Aaaa, blogun kocaman olmuş, emeklemeye de başlamış:))))

Nice 6 aylara, senelere canım benim....

Sımsıcak sevgiler, Damla'cıka ve sana öpücükler...