Perşembe, Kasım 01, 2007

ÇİKOLATALI PASTAYLA MERHABA


Yemek yapmayı, pasta ve börek yapmayı seven biri olarak artık benimde bu konuyla ilgili bir blogum olsun istedim. Özellikle değişik tatları denemeyi, yemek kitaplarını karıştırmayı, yemek programlarını izlemeyi, dünya mutfaklarını araştırmayı çok severim. Son günlerde pastacılığa olan merakım iyice arttı ve bir kursa gitmeye karar verdim. Bazı blogların özellikle Pastacı Burcu'nun blogunun sıkı takipçisi oldum. Ondan aldığım şevkle acemice denemeler yapmaya başladım.

Bu blogta, ziyaret edenlerin, tecrübesi olan arkadaşların yönlendirmesi, eleştirileriyle umarim daha iyi şeyler ortaya çıkarabilirim diye umud ediyorum. Burada pasta yapımında nasıl adımlar attığımı kendimi nasıl geliştirdiğimi görmek hoş olacak. Pastacılık denince içine tatlı tuzlu herşey giriyor. Daha çok yaş pasta ve şeker hamuru konusunda tecrübe kazanmak istiyorum ama ama diğer tatlarada yer vericem.

Pasdekor'un yolunu tutarak işe başladım. O kadar güzel bir mekandı ki bana göre :) hiç çıkasım gelmedi. Çocuk gibi mutlu olmuştum. Bazı malzemeler alarak elim kolum dolu eve döndüğümde biran önce pasta yapmaya koyulmak istedim. O haftasonu kadir gecesi kızımın 3. yaşını kutlayacaktık ve tabii ki tahmin edersiniz ki pastasını ben yaptım. Sevgili Pastacı Burcu'dan da bazi bilgiler alarak bu pastayi ortaya çıkarabildim :). İyi ki doğdun Damloş.



1 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Çok leziz görünüyor pastanız. Damla'nın da geçmiş doğum günü kutlu olsun...