Cumartesi, Ağustos 29, 2009

EVİM EVİM TATLI EVİM


Cunda, Ayvalık

Döndüm, artık İstanbul'dayım, evimdeyim. Özlemişim evimi, arkadaşlarımı, bloğumu. Kışı özlüyorum, yağmur-kar yağarken sıcacık evimde olmayı seviyorum. Özledim her hafta takip ettiğim dizilerimi. Havalar daha sıcak gerçi, okullarda geç açılacak o yüzden yaz bitti sayılmaz. Ama ben döndüm ya artık kışa hazırım.


Şeytan Sofrası'nda gün batımı, Ayvalık


Kışın art arda gelen koşturmacalar, bu koşturmacalar arasında yapılan tatlılar, pastalar, onların fotoğraflanmaları, en güzel fotoğrafların tariflerin bloğa koyulup arkadaşlarla okurlarla paylaşılması yaz gelince sekteye uğruyor. Yaz demek tatil demek ya herşeye ara vermek zorundaymışssınız gibi. Tabii kendi adıma konuşmam lazım. Herkes için bu geçerli değildir ama yine de genelde rehavet çöktüğü bir gerçek. İnanın sadece yapılanları bloğa koymamak değil, yapılan denenen yeni bir şey de yok tarafımdan.

Bu yaz iki çocukluydum malumunuz :). Yaz nasıl başladı nasıl bitti bilmiyorum. Tatil yaptım mı? O tartışılır :). Ama çocuklar için iyi miydi? Evet. Ama önemli olan da onların iyi vakit geçirmeleri değil mi? Hayır diyenleriniz olabilir. Kendimizi de düşünmemiz lazım elbet ama kendimize yeterli vakit ayıramadıysak da çocukların mutluluğuyla mutlu olabiliriz. İlgilenenler için, iki çocukla nasıl tatil yapılır, nasıl araba yolculuğuna çıkılır, çocuklar nasıl idare edilir, yanınızda olması gereken zaruri şeyler nelerdir :), bu konuyla ilgili notlarıma tavsiyelerime Damloş'un bloğunda yer vereceğim yakın zamanda.

En yakın zamanda tariflerimle burada olacağım hele bir konsantre olayım :)...


Herkese sevgiler, hayırlı Ramazanlar.

3 yorum:

pembecikolata dedi ki...

Fotoğraflar harika:) Çok özledim oraları!!!

Pelin dedi ki...

Hoşgeldin Ferahcığım. Yeni tarifleri bekliyoruz:))
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Iyi bayramlar, sevgiler.