Pazar, Ocak 16, 2011

DİNOZORLU PASTA

dinazorlu pasta

Yeni eve taşınma telaşı ile beraber oluşan başka işler yüzünden pastalarıma bayağı ara vermiştim. Artık yavaş yavaş siparişlere başlıyorum yine. Özlemişim başkaları için pasta yapmayı, insanların heyecanlarını paylaşmayı. Umarım nice güzel pastaları, kurabiyeleri ve daha nice tarifleri burada sizinle paylaşırım.


dinazor pasta

4 yaşına girecek olan sevgili Toprak dinozorları çok seviyormuş.

Gönen hanım pastanın sade olmasını ve şeker hamuru ile kaplı olmamasını istedi. Yani pastanın içeriği vanilyalı pandispanya, vanilyalı krema ve frambuazdan oluştu, dışını ise yine krema ile kapladım ve toz fıstık serpiştirdim. Şeker hamurunu da sadece süs olarak kullandım. Sevimli dinozor istenirse saklanabilir :)...

İyi ki doğdun Toprak... Nice yaşlara...

Hiç yorum yok: