Pazartesi, Mart 07, 2011

'Çocuk da Yaparım Kariyer de' röportajım....


Uzun zamandir tarif girmiyorum. Blogların yasaklı oluşu keyfimizi kaçırdı iyice... Bu arada yoğunluklar ve güzel gelişmeler devam ediyor... Yakında buradan paylaşacağım sizlerle...

Bunlardan bir tanesi bu haber :)

Geçen haftalarda Habibe hanımdan aldığım bir mail beni çok sevindirdi. Bloglarımı çok beğendiğini ve 'Çocuk da Yaparim Kariyer de' için bir söyleşi yapmak istediğini iletmişti.

Bugün o röportaj yayınlandı... Siz de okumak isterseniz burayı bir ziyaret edin:

 http://www.cocukdayaparimkariyerde.com/hayatin-icinden/roportajlar/3968-iki-cocuklu-ve-tatli-hayat

İnsanın kendini, yaşadıklarını anlatması zor ama bir o kadar da keyifli geldi bana... Anlattım da anlattım ama tabii bu kadar uzun bir röportaj olamayacağı için Habibe hanım uygun bir şekilde kısalttı :)...

Kendisine bir kez daha bana bu fırsatı verdiği için çok teşekkür ediyorum...

 Yeni tarifler yakında burada olacak, umarım :)...

Sevgiler,

Hiç yorum yok: