Perşembe, Eylül 13, 2012

DÜĞÜN PASTASI


Yaz geldi, yaz bitti... Okul mevsimi açıldı. Biz de ancak bloğumuzla ilgilenme fırsatı bulduk.

Yaza girerken yaptığım bir pastayı sizlerle paylaşmayı unutmuşum. Daha bir kaç pasta daha var öyle. Keyifle yaptığım sonuçtan memnun kaldığım. Sırası ile yayınlayacağım kısmetse.

Pasta yapmaya bayağı ara verdim özledim. Sonbaharın gelmesi ile pasta mevsimide açılıyor yavaş yavaş. Hadi hayırlısı.




Sevgili Derya hanım daha önce eşi, kendi ve kızı için sipariş ettiği pastalardan sonra bir akrabası için pasta istedi. Düğün pastası olacaktı bu.

Gerçi misafirlerine dağıtacakları dilim pastaları varmış ama sembolik kesecekleri pastanın maket değilde gerçek bir pasta olmasını istemişler.

Yine kendi istekleri üzerine tek katlı, pastel renkli çiçeklerden oluşan bir pasta yaptım.

Sizi bilmem ama ben çok beğendim :).



Çok zevkli bir çalışma oldu benim için. Evli çifte umarım uğur getirmiştir :).

Okula gidenlere, okullu çocukları olanlara hayırlı, başarılı bir eğitim yılı diliyorum.

Sevgiler,

Ferah

Hiç yorum yok: