Çarşamba, Kasım 25, 2009

MELİSA CADISININ 1 YAŞ PASTASI



Cadılar bizim bildiğimiz çizgi filmlerdeki kötü karakterlerdir, çirkin çirkin gülen hep kötülük düşünen kişilerdir. Ama nedense kız çocuklarını, kız bebeklerini 'cadı' diye severiz. Hoşumuza gider onlara bu şekilde seslenmek.


İşte Anneler Kulübü'nde tanışıp yazıştığım sevdiğim arkadaşım Melike'de kızına aynı bu şekilde hep cadı der. Geçen hafta benden Melisa'nın 1 yaş pastasını yapmamı isteyince aklıma gelen ilk şey 'bebek cadı'lı pastaydı. Bunu Melike ile paylaşınca o da fikri çok beğendi. Ben de yapmaya koyuldum.


Ama zorlandığımı itiraf etmeliyim. Neden? Bir bebek nasıl cadı olabilirdi? Nasıl hem cadı hem sevimli görünebilirdi? Cadıların olmazsa olmaz aksesuarı süpürge şarttı. E şapkada tabii, sonra pelerin. Renkler siyah olur ama bebeğe siyah yakışmaz ki, derken pembeyle siyah birleşti, kucağına oyuncak bebek kondu ve gülen bir cadı çıktı ortaya nihayet.



Kızım beğenmedi bu cadıyı, çünkü cadılar gülmezmiş, oyuncak bebekleri olmazmış, ya pamuk prensese verdiği zehirli elma neden yokmuş, hayır bebek cadı olamazmış. Neyse Damla'yı ikna edip beğendiremedim pastayı. Umarım siz beğenirsiniz.

Pasta 4o kişilik yapıldı. İçi kakolu pandispanya, çikolatalı krema ve frambuazdan oluştu.

Melisa cadısının ilk yaşını içtenlikle tekrar kutluyorum. Annesi, babası ve sevenleri ile nice güzel günlerde yeni yaşlarını kutlamalarını diliyorum. Melike'ciğime de bana bu pastayı yapma fırsatı verdiği için ve de pasta için söylediği güzel sözler için çok teşekkür ediyorum.

Sevgiler,

Not: Herkesin bayramı şimdiden kutlu olsun. İyi bayramlar.

9 yorum:

boncuk mutfakta dedi ki...

Elerine sağlık canım.Ne sevimli cadı öyle.Böyle cadıya can kurban.
Melisanın da doğum gününü kutluyorum.Ferahçığım senin de bayramın kutlu olsun.Sevgiler.

boncuk mutfakta dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Özlem Ekşi dedi ki...

Ellerinize sağlık.harika bir tasarım olmuş.insana ilham kaynağı oluyorsunuz.Sizi ilgiyle takip ediyorum.Sevgiler.

Ferah Gülşen dedi ki...

Çok teşekkür ederim boncuk'çuğum :), sevimli olmuş di mi? :)...

Özlem hanım teşekkür ederim güzel sözleriniz için. İlham olabiliyorsam ne mutlu bana. Sevgiler...

pasta evim dedi ki...

Ferahcığım güzel ne demek harika olmuş bence. Hiç bu kadar sevimli cadı görmemiştim.Bayıldım. Ellerin dert görmesin.

Adsız dedi ki...

Bayramin kutlu olsun canim, sevdiklerinle birlikte daha nice güzel bayramlar diliyorum.

Özlem Ekşi dedi ki...

İyi bayramlar Ferah hanım sizi mimliyorum:))Ayrıntılı bilgi ve sorular sayfamda

EBRU dedi ki...

Ablacığım valla seni çok mebruk ediyorum.Şaka maka sen bu işi bayağı güzel yapıyorsun.Benim küçük atom karıncama rağmen,gösterdiğin azmi kutlarım.DOĞUM GÜNÜ olan küçük cadınında yanaklarından mıncırıyorum.by

Elif dedi ki...

geröekten de hem sevimli hem şeker çok güzel bir cadı çalışmışsın
bayıldım, ama en çok da elnde tuttuğu oyuncak bebek sevimli! :)