Cuma, Ocak 29, 2010

ALİ ARAS'IN 2. YAŞ GÜNÜ PASTASI

Anneler kulübünden tanışıp yazıştığım sevgili arkadaşım Nazife'nin yakışıklı oğlu için yaptım bu pastayı. Ali Aras'ın ilk yaş günü pastasını yapmak benim mazeretlerimden dolayı mümkün olmamıştı ama ikinicisini yapmak kısmetmiş :).

Fotoğraflama maalesef gece yapılmak zorunda kaldı ve acele çekildiği için pek net çıkmadı :(.


Ali Aras'ın yeni yaşını tekrar kutluyorum ve nazik, kibar, gönlü güzel kendi güzel anesini de tebrik ediyorum.
Sevgiler,

6 yorum:

boncuk mutfakta dedi ki...

Ferahcığım eline sağlık.Ali Aras'ında doğum günü kutlu olsun.

Nazife Işık dedi ki...

Ferahçığım ne güzel sözler bunlar böyle. Onore oldum, çok teşekkür ederim. Senin de ellerine, yüreğine sağlık. Pasta gerçekten hem görünüm hem de tat anlamında muhteşemdi. En mutlu günümüzde harika pastanla bize eşlik ettiğin için sonsuz teşekkürler. Öpüyorum canım arkadaşım, başarılarının devamını diliyorum.

Ferah Gülşen dedi ki...

Goncacım teşekkür ederiz...

Ferah Gülşen dedi ki...

Nazifeciğim ben teşekkür ederim güzel sözlerin için. Beğenmenize çok sevindim. Öpüyorum sizi...

ikoncan dedi ki...

gene döktürmüşsünüz harikasınız umarım herkes sevdigiyle bir ömür gecirir

Ferah Gülşen dedi ki...

Teşekkürler ikoncan...Amin diyorum güzel dileklerin için de.