Pazartesi, Mart 05, 2012

KOROPLAST'LA KÜÇÜK MUTFAK SIRLARI ETKİNLİĞİ


Uçup giden zaman ve araya giren bir sürü iyi kötü şeyle hayat bir şekilde devam ediyor. Sağlığın hayatta en, en ama en kıymetli şey olduğunun altını bir kez daha çizmek istiyorum. Son günlerde yaşanan şeyler bana bunu bir kez daha gösterdi. 'Güzel günler artık bizi bekler' umuduyla hayata ayak uydurmaya ve bloğuma da kaldığım yerden devam ediyorum.


Geçen ay gelen bir davetle Koroplast etkinliğine katıldım. Pazar günleri CNN Türk ekranlarında izleyiciyle buluşan 'Arda'nın Mutfağı' programını hazırlayan/sunan Arda Türkmen ve sevgili yemek danışmanı Sedef İybar ile birlikte Koroplast ürünlerinin mutfağımıza kattığı kolaylıkları konuştuk, denedik ve leziz yemekler pişirdik. Fırında kuzu İncik ve Fırında Somon yaptık...





Günlük hayatımızda vazgeçemediğimiz ürünler haline gelen streç film, alüminyum folyo, fırın kağıdı ve buzdolabı poşetlerini farklı nerelerde kullanabiliriz? Bunlarla ilgili bir kaç pratik bilgiyi sizinle de paylaşmak istiyorum.

Ben pasta yaparken en çok tükettiğim ürünler fırın kağıdı ve streç film oluyor.

-Yaptığım pastacı kremasının kabuk bağlamaması için üzerini streç filmliyorum.

- Yine kullandığım şeker hamurlarının kurumaması için streç filmle sarıyorum.

- Fırın kağıdını  tepside kurabiye pişirmede kullanmanın  yanısır pasta kalıplarının içinde kullanıyorum.

- Fırın kağıdından sıkma torbası yapıyorum.

başka başka:

- Bulaşık teline mi ihtiyacınız var? alüminyum folyoyu elinizle buruşturup top yaparak bulaşık teli olarak  kullanabilirsiniz.

- Evde pudra şekeri mi bitti? Yağlı kağıdın arasına toz şeker koyup üzerinden sıcak ütü geçerek pudra şekeri elde edebilirsiniz.

-Avakadonuz çok mu sert? Buzdolabı poşetine pirinç doldurup avakadoyu içine yerleştirerek yumuşamasını sağlayabilirsiniz.

Koroplast ürünleri ile ilgili daha fazla bilgiye ulaşmak için www.koroplast.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

Koroplast ailesine ve bize eşlik eden Arda Türkmen ve Sedef İybar'a bu güzel etkinlik için teşekkür ediyorum.

Sevgiler,

Hiç yorum yok: