Salı, Şubat 14, 2012

ÇİÇEKLİ PASTA

cake with flowers

Okulların tatil olması ile kar yağışının artması çocuklara güzel bir tatil yaşattı. Okulun başlaması ile de koşturmacalı günlere geri döndük. Bu ara tarif yazısı giremedim farkındayım ama yakında güzel tarifler ekleyeceğim. Bugün yine bir hanım için yapılan doğumgünü pastasını sizinle paylaşmak istedim.

Geçen sene yeğeni için pasta isteyen Selin hanım bu sefer ablasının doğumgünü kutlaması için çiçekli zarif bir pasta istedi. Çalışmaktan en çok zevk aldığım pasta, çiçekli pastalar ne yalan söyleyeyim :).

cake with flowers


Geçen haftalarda bir çekiliş yapacağımı ve sevgililer günü için iki kişiye pasta ve kurabiye hediye edeceğimi söylemiştim. Sözümü tuttum çekilişle belirlenen kişilere .hediyelerimi de gönderdim :). Pasta kazanan: Emel Kalyoncu, kurabiye kazanan: Elçin Mimaroğlu oldu. Bunu da belirteyim. Ama kötü bir şey yaptım biran önce paketleyip göndermek istediğimden fotoğraflamayı unuttum :(.

Bu tarz sürprrizlerim devam edebilir. Takipte olun.

Sevgiyle kalın...

1 yorum:

Gülsüm dedi ki...

Eline saglik,
cok tatli olmus pastan...
Sevgiler...