Perşembe, Ocak 24, 2008

KONSEPT DIŞI :) UFAK BİR TATİL


Dağ ve kar bize çok şey ifade ediyor. Huzur bulduğumuz, her türlü düşünceden uzak kaldığımız, doğayla başbaşa olduğumuz, enerji depoladığımız yer. Etrafınız ne kadar kalabalık olursa olsun, o zirveye çıktığınızda alabildiğine uzanan bembeyaz örtünün ve yeşilin masmavi gökyüzüyle birleşmesini seyre daldığınızda, sadece siz ve doğa başbaşaymış gibi hissediyorsunuz. Muhteşem bir duygu.
Biz de bu hafta bu duygudan daha fazla mahrum kalmamak için Uludağ'da kısa bir tatil yaptık. Damla'nın da keyfine diyecek yoktu şüphesiz :) (bak. resim 1) Karlarda yuvarlanıp durdu hatta kaydı. İster kayın ister kaymayın ama dağa çıkın, o havayı, o doğanın güzelliğini çekin içinize. Tabii ki kar ve soğuğu, doğayı severlere sözüm.
Orada bulunduğumuz tarih eşimin doğumgününe denk geldi. Ani bir kararla gittiğimiz için güzel bir tesadüf oldu. Ama ona söz verdiğim doğumgünü pastasını yapacağım elbette. Gecikmelide olsa haftasonu kısmetse.
Sevgiler,

4 yorum:

Feyhan Sönmez dedi ki...

Tatil gibi güzel bir şey var mı?. Temiz hava insan üzerinde harikalar yaratıyor. Uzun zamandır seni ziyarete gelmemişim, bir baktım da bir önceki postundaki tarifin olduğu kitap bende de var, gerçekten çok güzel içeriği olan bir kitap. Denemen de çok güğzel görünüyor. Bir önceki post ta olan lavaş ile yapılan yemek tarifin de çok lezzetli bir şey. Ben severim bu tür tarifleri. Ellerine sağlık. Sevgiler...

pastacirapunsel dedi ki...

Yaaaaa, bu cadı beni öldürecek:)) Gözlükler bu kadar mı yakışır:))
Cancağızım, ooohhhh ne iyi yapmışsınız vallahi. Tatil gibisi, dağ havası gibisi var mı? Ciğerler tazeleniyor cidden:)
Sevgiler ve en kısa sürede pastayı bekliyoruz:))

Pastanı Seç dedi ki...

ah ah tatli canım çekti valla

sevgiler

PASTAlila dedi ki...

Feyhan'cığım - Evet tatil gibi yok kesinlikle. İnsana yaşama sevinci veriyor herşeyden önce.
Kİtaptaki tarifler gerçekten güzel bu hafta bir tane daha deneyeceğim. Bakarsin :).
Tissiye'ye gelince tarifi beğendiiğine sevindim. Teşekkürler.

Didem'ciğim canım ah bu cadıyı sen orda görücektin resimler yetersiz kalıyor :).Teşekkürler .

Pastanı seç - Canın tatil çekti ama aklın tatlıda, pastada :)... Teşekkürler canım.