Pazar, Ocak 22, 2012

SEVGİLİLER GÜNÜNE ÖZEL PASTA VE KURABİYE ÇEKİLİŞİ


Bugün size bir haber vermek istiyorum. Uzun zamandır aklımda olan ufak bir projeyi hayata geçirmeye karar verdim bugün. O da yapacağım çekilişle pasta ve kurabiye hediye etmek.

Pastalila hayata geçeli daha doğrusu pastacılığa gönül verip ilk siparişlerimden bu yana 5 sene geçti. Ben bu yeni yıla güzelliklerle iyiliklerle merhaba dedim ve ümid ediyorum ki böyle de gidecek.

Beni takip edenlere bazı sürprizler yapmak istiyorum bu sene ve  bu da bunların ilki.

Bir kişiye 10 kişilik özel tasarım pasta ve bir kişiye de 20 adet özel süslemeli kurabiye hediye etmek istiyorum.

Ben, 'Sevgililer Gününe Özel' dedim ama çekilişte kazanan kişi istediği zaman ve istediği şekilde pasta ve ya kurabiye isteyebilir.

Bunun için bir şartım var elbet. Facebook sayfamı 'beğenmeniz', orada bu konu ile ilgili haberi paylaşmanız altına yorumunuzu bırakmanız.

Pasta için İstanbul'dan olmak durumundasınız maalesef ama kurabiye için Türkiyenin her yerinden katılabilirsiniz.

1 Şubatta random çekiliş yaparak kazananı facebook sayfamdan duyurucağım.

Ben çok heyecanlandım... siz?

Hadi çekilişe o zaman :)

Başka sürprizlerde buluşmak üzere, sevgiler.....

3 yorum:

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Merhabalar canım,
Ben de heyecanlandım şimdi:)
Bloglar da yılbaşı vs. bir yığın hediye çekilişleri oldu,ilgimi çekmedi.
Ammaaa geleceğin pastacısı hayalimle bu nefis lezzetlerin tadına bakmak için sabırsızlanıyorum.Ben de istiyorummmmm:)
Şimdi facebook sayfasını beğenmeye gidiyorum:)
Sevgiler...

Ferah Gülşen dedi ki...

Sevalcim çok teşekkür ederim. bol şans... ve başarılar diliyorum

Herseydenbirtutam dedi ki...

slm:)
izleyicin oldum.facebook malesef kullanmıyorum.
blogumda duyuru yaptım.Bu da linki:
http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/2011/12/kampanyalar.html

mail:
et_hotmeyil.com@hotmail.com
Bana da beklerim