Pazartesi, Şubat 15, 2010

VANİLYALI CUPCAKE ve Pastalila Basında :)


Bir 'sevgililer günü' haftasını :) daha geride bıraktık. Umarım herkes gönlünce, bol sürprizli ve sevgi dolu geçirmiştir bu özel günü.
Sevgililer günü hazırlıklarında o güzel süslemelerin altında yatan lezzetin tarifini vermek istedim size. Vanilyalı ve browni olarak hazırlamıştım cupcakeleri. Browni cupcake tarifini başka bir gün yayınlayacağım.
Vanilyalı bu tarifi ilk defa denedim ve memnun kaldım. Tabii çikolatasız yapamayan ben, içine çikolata parçaçıkları da ekledim.
12 cupcake için;
Gerekli malzemeler:
-113 gr tereyağı
-130 gr şeker
-3 yumurta
-vanilya
-Limon rendesi
-195 gr un
-1 1/2 tatlı kaşığı kabartma tozu
-1/4 tatlı kaşığı tuz
-60 ml süt
Yapılışı:
-Fırını 180 dereceye ayarlayın
-muffin kalıplarını yağlayıp hazırlayın.
-Yağ ve şekeri iyice çırpın. Krema şeklinde olana dek.
-Tek tek yumurtaları ekleyin sonra vanilya ve limon rendesini ekleyin.
- Un, kabartma tozu ve tuzu karıştırın, sırasıyla un-süt-un olacak şekilde unlu karışımı ve sütü ekleyin ve düşük devirde çırpın.
15-20 dk pişirin.
Afiyet olsun.
Bu hafta sonu beni heyecanlandıran bir diğer şeyde pastalila'nın ilk basın haberi oldu. Yine sizlerle paylaşmadan yapamadım :). HABERTÜRK'de çıkan haberimizi hazırlayan arkadaşlara çok teşekkür ederim.
Herkese sevgiler, iyi haftalar...

7 yorum:

pasta evim dedi ki...

Tebrikler Ferahcığım .Harika bir haber bu. Beğenilmek ve takdir edilmek mutluluk veriyor insana. İnşallah bol kazanç olarak geri döner bu güzel yayın sana. Ellerin dert görmesin.

Tuğba Agaci dedi ki...

Muffinler harika.Çikolatasız asla olmaz (: Haber için de tebrikler,başarılarının niceleri gelsin..

Pelin dedi ki...

Ferahcığım harika bir haber bu!!! Daha nicelerinin de başlangıcı.
Öpüyorum
Sevgiler

PASTASEHRİ dedi ki...

Ferahcığım tebrikler canımmm. bu güzel muffinler içinde ellerine sağlık. Nice güzel başarılara

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Ferah'cığım,

Çok çok tebrikler. Başarılarının artarak devamını dilerim. Titiz ve özenli çalışmanla bunu çoktaaan hakettiğini düşünüyorum.
Muffinler de çok leziz görünüyorlar. Ellerine sağlık.
Sevgilerimle,

Ferah Gülşen dedi ki...

Arkadaşlar sizlerden bu güzel ve nazik yorumları almak çok sevindirici. Çok teşekkür ederim dilekleriniz için de ayrıca. Hepinizi öpüyorum.

polly the cook dedi ki...

Muffinler çok leziz gözüküyor. Başarılarınızın devamını diliyorum..